Opublikowano: 25.09.2024
Przez: Administrator
ZAPYTANIE OFERTOWE
Parafia Św. Mikołaja w Czapielsku zaprasza do złożenia oferty na wykonanie następującego zadania:
„Prace konserwatorskie, restauratorskie oraz roboty budowlane w kościele pw. Świętego Mikołaja w Czapielsku”
- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac konserwatorskich oraz robót budowlanych przy zabytku – kościele parafialnym p.w. Św. Mikołaja Biskupa wpisanym do rejestru zabytków przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku z dnia 5.04.1960 roku pod numerem 101 – obecnie pod numerem 170, oraz w lokalizacji Czapielsk przy ul. Jezuickiej 2, dz. nr. 121, obręb Czapielsk, gm. Kolbudy w zakresie przedstawionym poniżej: renowacja i naprawa organów, odnowienie lub uzupełnienie tynków, spoin, ubytków
w cegle, impregnacja elementów drewnianych, wymiana oraz wzmocnienie konstrukcji elementów drewnianych w zależności od potrzeby, wymiana okien drewnianych, scalenie kolorystyczne elementów ceglanych, remont dzwonnicy (wieżyczki), wykonanie dojścia do zakrystii zgodnie z projektem architektoniczno-budowlanym stanowiącym załącznik do niniejszego zapytanie.
1.Przeprowadzenie czynności wstępnych wraz z miejscową dezynfekcją.
2. Demontaż elementów współczesnych.
3. Remont ściany zachodniej kościoła polegający na:
- demontażu obudowy drewnianej (deskowania) wraz z utylizacją,
- wykuciu ceglanego wtórnego wypełnienia ściany ryglowej (ok. 80%),
- wymianie skorodowanych i zniszczonych drewnianych elementów ściany ryglowej (ok. 80%),
- impregnacji drewnianych elementów ściany ryglowej (ok. 80%),
- wykonaniu nowego wypełnienia muru pruskiego z cegły na wzór istniejącej (ok. 80%),
- tynkowaniu i malowaniu ściany ryglowej od wewnątrz (100%)
- scaleniu kolorystycznym.
4. Remont ściany wschodniej, północnej oraz południowej kościoła polegający na:
- wykuciu ceglanego wtórnego wypełnienia ściany ryglowej (ok. 80%),
- wymianie skorodowanych i zniszczonych drewnianych elementów ściany ryglowej (ok. 80%),
- impregnacji drewnianych elementów ściany ryglowej (ok. 80%),
- wykonaniu nowego wypełnienia muru pruskiego z cegły na wzór istniejącej (ok. 80%),
- tynkowaniu i malowaniu ściany ryglowej od wewnątrz (100%)
- scaleniu kolorystycznym.
5. Wzmocnienie posadowienia wieżyczki:
- wymiana konstrukcji drewnianej wieżyczki pod wieżą,
- przegląd i konserwacja stalowych elementów spinających konstrukcję wieżyczki.
6. Remont wieżyczki dzwonnicy:
- demontaż deskowania ściany,
- wymiana zdegradowanej konstrukcji drewnianej dzwonnicy,
- wymiana nowego poszycia z desek wraz impregnacją,
- wymiana pokrycia z blachy ocynkowanej na blachę tytan-cynk,
- renowacja krzyża.
- wymiana poszycia elewacji z desek wraz z impregnacją,
- konstrukcji wymiana (uzupełnienie) instalacji odgromowej w obrębie wieżyczki,
7. Remont chóru:
- wymiana (wzmocnienie) drewnianej konstrukcji chóru,
- wymiana drewnianej podłogi chóru – deski dębowe gr. 45 mm,(wykonanie deskowania w sposób uniemożliwiający przedostawanie się piasku i brudu przez poszycie podłogi)
8. W zależności od stanu zachowania wymiana elementów konstrukcyjnych zadaszeń nad drzwiami (frontowymi i bocznymi) – wymiana konstrukcji wraz z wykonaniem pokrycia i obróbek z blachy tytan-cynk na rąbek stojący (rozwiązanie systemowe).
9. Naprawa i renowacja organów.
10. Wykonanie dojścia do zakrystii o szerokości 2m z płyt granitowych z obrzeżami granitowymi wraz opaska z kruszywa płukanego (pełen system) pomiędzy nowym chodnikiem, a podwaliną kamienną kościoła (szer. ok. 1,5m).
11. Wymiana belek oczepowych na ścianach bocznych (belka drewniana zwieńczająca ścianę ryglową przejmująca obciążenie od belek stropowych i krokwi dachowych), wraz z wymianą gzymsu drewnianego.
12. Impregnacja drewna wraz ze scaleniem kolorystycznym całości elewacji kościoła, wraz z wymianą (uzupełnieniem) zniszczonych elementów drewnianych.
13. Wymiana stolarki drzwiowej i okiennej drewnianej na nowe ze szkleniem komorowym
i o podwyższonej odporności na włamanie. Drzwi w przegrodach zewnętrznych wykonać w uzgodnieniu z Inwestorem oraz z WKZ w Gdańsku poniżej przykłady drzwi które mogły by być podobne do pierwotnych.
UWAGA: wszystkie elementy drewniane podlegające wymianie należy wykonać z DREWNA DĘBOWEGO D30
Zakres robót obejmuje również wszelkie prace terenowe niezbędne do prawidłowego wykonania ww. prac.
Oferta powinna uwzględniać koszty:
- robocizny, usług, materiałów, urządzeń i sprzętu, jaki będzie potrzebny do realizacji przedmiotu umowy,
- wszystkich robót objętych przedmiotem zamówienia oraz wszystkie inne koszty związane
z realizacją zamówienia, (w tym koszty: ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej przez cały okres trwania robót, wszelkich robót przygotowawczych i porządkowych oraz zabezpieczenia terenu robót, wywożenia odpadów na wysypisko, odtworzenia nawierzchni, usuwania wszelkich awarii i uszkodzeń sieci uzbrojenia terenu powstałych w wyniku prowadzonych robót, zużytej energii elektrycznej i wody, itp), - prac porządkowych po wykonanych robotach,
- udzielenia min. 60-cio miesięcznego okresu gwarancji;
Wszystkie urządzenia i użyte materiały powinny posiadać odpowiednie atesty oraz odpowiadać ustaleniom odpowiednich norm. Prace montażowe powinny być wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami i normami pod nadzorem uprawnionej osoby.
Do formularza oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy.
- TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Planowany termin realizacji zamówienia: 370 dni od dnia podpisania umowy
- TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY
- Pisemną ofertę wraz z kosztorysem ofertowym należy złożyć na załączonym formularzu (załącznik nr 1).
- Cenę podaną w ofercie brutto (z wyszczególnieniem na netto + VAT) należy określić z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w PLN.
- Cena podana w ofercie jest ceną ryczałtową – powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia (np.: stawka VAT, wizje lokalne, mapy, uzgodnienia oraz inne prace niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia).
- Ofertę należy przesłać w formie pisemnej e-mailem (zeskanowana oferta z podpisem) na adres 6.2024.ir@zamowienia.kolbudy.pl w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 28 października 2024r. do godz. 12:00.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
- Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z ww. wymogami ponosi Wykonawca. Oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy Kolbudy po terminie określonym w pkt. 4 nie będą rozpatrywane.
- INNE INFORMACJE
- Przed złożeniem oferty koniecznym jest dokonanie wizji lokalnej w terenie. Wizja przewidziana jest na dzień 30 września 2024r. w godzinach 11.00-12.00 na terenie parafii.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia negocjacji z oferentami lub z jednym oferentem, który złoży najkorzystniejszą ofertę w zakresie ceny oraz parametrów technicznych materiałów.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty z Wykonawcą zostanie podpisana umowa na realizację zadania inwestycyjnego, wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego zapytania ofertowego. - Zamawiający nie zezwala na dokonanie podziału zamówienia na części.
- OSOBA UPRAWNIONA DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Osoba do kontaktu z Wykonawcami:
- Joanna Metzgier – Referat Inwestycji i Remontów tel. 58 691 05 66,
mail: joanna.metzgier@ug.kolbudy.pl. - Adam Babkiewicz – Kierownik Referatu Inwestycji i Remontów, tel. 880 575 710,
mail: adam.babkiewicz@ug.kolbudy.pl.
Zapytanie ofertowe(.doc), Zapytanie ofertowe(.pdf)
Załączniki do zapytania ofertowego:
- Formularz ofertowy (.doc) Formularz ofertowy (.pdf)
- Projekt architektoniczno- budowlany (.pdf)
- Decyzja nr 922/2021 z 9.09.2024r. udzielająca pozwolenia na budowę.(.pdf)
- Decyzja Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków ZN.5142.1018.2024.KP z 28.08.2024r. (.pdf)
- Plan sytuacyjny, rysunki elewacji, rzut empory. (zip)
- Wzór umowy (.doc) ,Wzór umowy (.pdf)